25 Jul '12, 6pm

SEPATUTNYA BUKAN RM 500 SEBAGAI BONUS!!!: Kalau sebelum ini Perdana Menteri telah umumkan pemberian durian runtu...

SEPATUTNYA BUKAN RM 500 SEBAGAI BONUS!!!: Kalau sebelum ini Perdana Menteri telah umumkan pemberian durian runtu...

Kalau sebelum ini Perdana Menteri telah umumkan pemberian durian runtuh kepada warga Peneroka, puak - puak Pakatan Pembangkang tu meroyan gila babi!!! Kata diorang, Peneroka bukan sepatutnya dapat RM 15,000 untuk setiap keluarga tetapi patu dapat RM 50,000. Kalau Pakatan memerintah, banyak tu la yang diorang akan bagi. Jadi, dalam isu pemberian bonus sebanyak setengah bulan gaji atau RM 500 (minima) ni pun, kemungkinan diorang akan keluarkan angka yang lebih dari itu. Kemungkinan diorang akan kata, 'Kalau Pakatan memerintah, penjawat awam akan dapat RM 1000 minima atau pun bonus sebulan gaji'. Tapi, macam biasa la. Itu semua wayang diorang je. Setakat nak buat gempak, boleh la diorang cakap macam tu. Hakikatnya, bila bab nak buat, satu Hapah pun diorang tak mampu. Kalau tak percaya, kita tunggu la nanti. Kita tengok apa pulak pengumuman yang akan dibuat oleh pihak Kerajaan...

Full article: http://semuthitam80.blogspot.com/2012/07/sepatutnya-bukan...

Tweets

BeritaSemasa : PM Umum Bonus Raya Setengan Bulan Gaji Dan RM 500 Kepada Pesara!

BeritaSemasa : PM Umum Bonus Raya Setengan Bula...

beritasemasa.com 25 Jul '12, 12pm

25 JULAI, Kuala Lumpur — Perdana Menteri, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak hari ini telah mengumumkan semua penjawat awam da...

@Eghalisious -> Es Serut Durian, si Manis Yang ...

yuuhu.info 24 Jul '12, 9pm

, Durian dikenal sebagai buah yang kaya akan lemak nabati, banyak orang mengaku kurang suka dengan daging bahkan bau buah ...

RM likes PPZ! via @redmummydotcom

RM likes PPZ! via @redmummydotcom

redmummy.com 29 Jul '12, 11pm

So selaras dengan perkembangan mendadak social media yang menjadi medan untuk berinteraksi, PPZ baru-baru ini juga telah m...

Artikel ringkas, memang tak salah percaya teori...

saifulislam.com 31 Jul '12, 7am

Terima kasih kerana menyuarakan sebuah fikiran yang sudah lama saya ingin suarakan tetapi tidak pernah berani kerana takut...