18 May '15, 5am

AWAS!! Samseng cina jual durian di Highway KESAS..: Gila ka apa peniaga ni, sudah la jual durian mahal nak mam...

AWAS!! Samseng cina jual durian di Highway KESAS..: Gila ka apa peniaga ni, sudah la jual durian mahal nak mam...

Gila ka apa peniaga ni, sudah la jual durian mahal nak mampos lepas tu boleh pulak ugut mangsa kalau tanak beli dia nak campak durian tu dekat mangsa, eshhhh eshhhh wayar putus dah Gomez rasa. Mana ada orang jual durian tiga biji harga RM300++.. Kepala otak dia hahaaa durian musang king pun tak mahal sampai macam tu sekali. Nampak macam peniaga ni bebangsa Cina, mangsa yang kongsi pengalaman ni pun Cina jugak. Kata wanita ini, pada mulanya peniaga tu tawar harga RM500 untuk tiga biji durian kepada adik dan keluarga mangsa, sebab harga yang tak masuk akal peniaga ni pun bagi diskaun tinggal RM300. Bapanya kemudian masuk campur dengan menawarkan RM200 untuk durian tersebut, namun lelaki berkenaan tidak berpuas hati dan menolak harga tu.samseng betul mamat ni. Kejadian ini berlaku di Stesyen Minyak Petronas di Lebuh Raya Kesas, sudah la paksa beli dia siap kopek durian tu wal...

Full article: http://www.utaranews.com/2015/05/awas-samseng-cina-jual-d...

Tweets

Kita galakkan tanam durian musang king & D24 kr...

twitlonger.com 30 May '15, 11am

If you believe this post is inappropriate, please report it. Inappropriate content includes: Crude or indecent language, i...

Murah gila Durian kat sini. Selonggok RM2 aje. Fuhh!!

Murah gila Durian kat sini. Selonggok RM2 aje. ...

facebook.com 18 May '15, 7am

Cancel Done Cropping Drag the corners of the box above to crop your new profile photo. Saving your new profile picture

Hmmm.... durian?!: Hmmm.... durian?!

1cak.com 23 May '15, 11am

Help 1CAK be more fun by giving funs, report spam, use keyboard shortcut J,K,L Safe Mode Hmmm.... Durian?! yogiswari 2 hou...