Tweets

Ada yang suka makan durian, tapi tak tahan dengan baunya. Boleh pening kalau bau lama-lama! Haa, j…

Ada yang suka makan durian, tapi tak tahan deng...

blog.maukerja.my 23 Jul '18, 9am

Bila masuk musim durian, masing-masing mesti tak sabar nak memulakan misi mencari durian. Tapi kalau dah nama pun raja bua...

Lima tan durian ‘licin’ dalam 3 jam https://t.co/PIzmMJzB4e

Lima tan durian ‘licin’ dalam 3 jam https://t.c...

sinarharian.com.my 23 Jul '18, 7am

BATU KURAU - Majlis kesyukuran makan durian di Kampung Sempeneh, di sini semalam bertukar menjadi ‘pesta’ apabila sejumlah...

Jual Durian RM1 Sebiji, Mahu Orang Kurang Mampu...

vitdaily.com 23 Jul '18, 6am

Sekarang ni pergi ke mana saja pasti akan dapat lihat gerai menjual buah durian ditepi jalan. Bukan itu saja, dalam media ...

@null Cara Grab Rayu Konsumen, Makan Durian Sep...

VIVA.co.id 19 Jul '18, 2am

VIVA – Perusahaan aplikasi berbasis transportasi, Grab, meluncurkan kampanye #GrabDurian. Kampanye ini sudah dilakukan sel...

Hajat makan durian tidak kesampaian

Hajat makan durian tidak kesampaian

sinarharian.com.my 14 Jul '18, 7am

TANAH MERAH - Hajat Muhammad Asyraf Mohd Zuki, 13, untuk makan durian di rumah bapanya di Kampung Telaga Bijih tidak kesam...

Harga Durian di Malaysia Anjlok, Sebutir hanya Rp 3500

Harga Durian di Malaysia Anjlok, Sebutir hanya ...

dunia.tempo.co 22 Jul '18, 10am

TEMPO.CO , Kedah – Harga durian di Malaysia semakin anjlok akibat melimpahnya pasokan sehingga dijual RM1 atau Rp3500 per ...

Pengusaha durian Musang King gembira harga kembali melonjak

Pengusaha durian Musang King gembira harga kemb...

frontdesk.com.my 22 Jul '18, 8am

Pengusaha durian Musang King gembira harga kembali melonjak GUA MUSANG, 22 Julai: Seorang pengusaha durian Musang King Cho...

Pencinta Durian, Ini 7 Cara Asyik Makan Durian ...

food.detik.com 16 Jul '18, 8am

- Ada banyak cara asyik untuk menikmati durian. Dijamin bikin pencinta durian nggak akan bosan menyantap buah favoritnya! ...

Cara Memilih Durian Yang Baik

denaihati.com 20 Jul '18, 7am

Alhamdulillah 2018 banyak betul durian dan harganya pun murah sangat. Ramai yang dulu kempunan nak makan durian kali ini d...

#AWANInews #AWANI745 Betulkah tak boleh ambil durian dan kopi pada masa sama?

#AWANInews #AWANI745 Betulkah tak boleh ambil d...

astroawani.com 22 Jul '18, 4am

TIBA musim durian, peminat buah pasti tidak akan melepaskan peluang untuk menikmati kelazatannya. Apatah lagi dengan harga...

Aduh! Pening kepala bau durian melekat even dah berhari-hari, apa nak buat ni? Nah, ni ha nak deka…

Aduh! Pening kepala bau durian melekat even dah...

blog.maukerja.my 19 Jul '18, 4am

Bila makan durian ni, boleh dikatakan semua parts anatomi durian ni penting, contohnya pangsa durian yang korang boleh min...

Resipi Cendol Durian Yang Mudah dan Sedap

Resipi Cendol Durian Yang Mudah dan Sedap

ohsempoi.com 19 Jul '18, 5am

Makan durian mungkin boleh menyebabkan badan anda panas. Ditambah pula dengan cuaca panas di Malaysia sekarang ini. Ada ba...

Hari ni dalam sejarah. 1st time makan durian!!!

youtube.com 18 Jul '18, 7am

Time ni dengan member2 lunch je. Sekali dorang kata. Kalau tak makan. Dorang tak makan. So try lahhh. Gitu lah alkisahnya....

Pizza Cempedak & Durian Pulak Sekarang, Kini Di...

vitdaily.com 19 Jul '18, 6am

Buat peminat pizza, kalau anda dah bosan dengan perasa atau topping yang ada di pasaran sekarang, anda boleh cuba pizza la...

Berjaga elak durian dicuri

Berjaga elak durian dicuri

sinarharian.com.my 21 Jul '18, 11pm

JERANTUT - Biarpun terpaksa berjaga malam dan dihurungi nyamuk,ia tidak menghalang seorang pemuda memastikan dusun durian ...