18 Dec '12, 6am

Buat Durian Crepe via @yanmie

Buat Durian Crepe via @yanmie

Salam, baru ni MIL bawa Durian dari kampung, banyak pulak tu, dah bosan makan macam tu, MIL buat tempoyak, saya pulak buat Durian Crepe hehee, resepi google aje, saje suka-suka nak buat, dah pernah merasa Durian Crepe Sedap kat SINI . So try buat sendiri walaupun tahu tak sesedap yang pernah saya rasa sebelum ini hehee, orang kata belum cuba belum tahu kan?? so…layan~

Full article: http://yanmieonline.com/2012/12/buat-durian-crepe/

Tweets

[AutoTweet] -> Durian = Energi

teknologi.kompasiana.com 17 Dec '12, 11am

Semua pasti setuju kalau durian itu berenergi,tentu saja karena mengandung gula sebagi sumber tenaga.Tapi selain sebagai p...

Dusun Ranau lunch with durian crepe dessert @Du...

twitter.yfrog.com 22 Dec '12, 4am

yfrog Join the Conversation Share photos and videos on Twitter. Find Us Facebook Twitter yfrog Blog Advertising FAQ API Co...

Tak leh tido la malam ni anne!  Durian crepe #kauada

Tak leh tido la malam ni anne!  Durian crepe ...

instagram.com 25 Dec '12, 8am

Instagram Log in anneaddry 145 photos 350 followers Durian crepe #kauada Likes No likes yet. syedsobrie shazroul ooooomira...

Mauuuuuu Durian #medan @ Ucok Durian

Mauuuuuu Durian #medan @ Ucok Durian

instagram.com 22 Dec '12, 2pm

langganan bokaaappp

Pecinta durian wajib mampir banget nih ke Kedai...

infojajan.com 17 Dec '12, 6am

Pecinta durian wajib mampir banget nih ke Kedai Durian Ekspress , berawal dari pertemanan 4 sekawan Rina, Putri, Andhes da...

(Gambar) Resepi Durian Crepe Paling Sedap? Edisi Masterchef: Resepi Durian Crepe mula popular oleh kalangan “tuk...

(Gambar) Resepi Durian Crepe Paling Sedap? Edis...

beritasemasa.com 06 Dec '12, 5pm

mula popular oleh kalangan “tukang masak” di Malaysia apabila kalangan peserta Masterchef 2 menyediakan resepi Durian Crep...

DURIAN CREPE Bahan2: 3 sdt gula halus 3 sdt tep...

facebook.com 05 Dec '12, 5pm

DURIAN CREPE Bahan2: 3 sdt gula halus 3 sdt tepung ubi *izah campurkan sedikit tepung jagung 1/2 sdt tepung gandum 1/2 sdt...

Pesta Durian via @ariffshah

Pesta Durian via @ariffshah

ariffshah.com 12 Dec '12, 1pm

Dah dua kali ada pesta durian kat ofis. Kali pertama ada ofismate belanja, kali kedua.. entah. Ada orang bagi. Tau-tau dio...

Jantung Berdebar Setelah Makan Bebek dan Durian via @detikHealth

Jantung Berdebar Setelah Makan Bebek dan Durian...

health.detik.com 19 Dec '12, 5am

Dok, awalnya jantung saya berdebar cepat setelah makan durian dan bebek. Lama kemudian, berdebar kembali karena pada malam...

Yummy Post: Delicious Durian Crepes: I had some delicious Durian Crepe earlier this week and I am craving for m...

Yummy Post: Delicious Durian Crepes: I had some...

foodiehunt.com 14 Dec '12, 8pm

I had some delicious Durian Crepe earlier this week and I am craving for me. Unfortunately the stall didn’t have any today...

Durian crepe that everyone is going on and on about. Requested by mak who saw someone making them on tv this

Durian crepe that everyone is going on and on a...

instagram.com 26 Dec '12, 3pm

Durian crepe that everyone is going on and on about. Requested by mak who saw someone making them on tv this afternoon. Te...

My durian crepe is selling fast!! Cepat-cepat datang #FEMESBAZAAR sbb very limited..

My durian crepe is selling fast!! Cepat-cepat d...

instagram.com 29 Dec '12, 4am

My durian crepe is selling fast!! Cepat-cepat datang #FEMESBAZAAR sbb very limited..

Siapa yg lagi hamil & ngidam makan durian? Kaba...

ayahbunda.co.id 19 Dec '12, 8am

Tanya: Saya senang makan durian dan sekarang sedang hamil. Meski ingin memakannya, tapi saya takut. Katanya, janin akan ke...