05 Oct '15, 8am

[VIDEO] Sampai Hati Budak-Budak Ni Kutuk Buah Durian

[VIDEO] Sampai Hati Budak-Budak Ni Kutuk Buah Durian

← Kembali Sampai Hati Budak-Budak Ni Kutuk Buah Durian Oct 05, 2015 Oleh Aimi Nordin. Sumber Youtube Durian sangat terkenal buat penduduk di negara-negara Asia Tenggara. Di sini kita gelar durian sebagai raja segala buah. Durian juga adalah salah satu buah yang dikategorikan sebagai buah bermusim. Kalau dah sampai musimnya bukan main lagi semua orang berhenti tepi jalan beli durian penuh kereta. Tapi tak semua orang sukakan durian. Kadang tu bau buah ni pun dah tak tahan kan. Apatah lagi nak makan. Tapi kalau dah namanya rakyat Malaysia okay lagi sebab kita memang dah tahu mengenai buah durian ni. Ada satu video yang kami jumpa di Youtube yang baru saja di muat naik tiga hari lepas iaitu video beberapa kanak-kanak di Amerika yang mencuba raja buah ini buat pertama kalinya. Melihatkan reaksi mereka buat kita fikir teruk sangat ke rasa durian ni? Paling teruk komen yang dibe...

Full article: http://www.era.fm/Zon-Interaktif/Interaktif/Trending/Samp...

Tweets

4 Fakta Menarik Tentang Si Raja Buah Durian via...

wowmenariknya.com 04 Oct '15, 11pm

Buah durian (foto: allfresh.co.id) Orang Indonesia pasti tahu buah berduri yang memiliki bau menyengat ini. Karena memilik...

4 Fakta Menarik Tentang Si Raja Buah Durian

4 Fakta Menarik Tentang Si Raja Buah Durian

gaptekupdate.info 06 Oct '15, 7pm

Buah durian (foto: allfresh.co.id) Orang Indonesia pasti tahu buah berduri yang memiliki bau menyengat ini. Karena memilik...

Korang mesti respect dengan Syed Azmi ni.. Murni sungguh hati budi dia ni

Korang mesti respect dengan Syed Azmi ni.. Murn...

ohbulan.com 04 Oct '15, 5am

Alhamdulillah.. masih ada lagi manusia yang masih ada sifat murni dalam diri dan tidak pentingkan diri sendiri. Korang mes...

Mencicipi Segelas Kopi Rasa Durian

Mencicipi Segelas Kopi Rasa Durian

nationalgeographic.co.id 06 Oct '15, 12pm

Jika biasanya minum kopi hitam dari daerah seperti dari Gayo, Toraja, Bajawa, Lombok, atau dari daerah penghasil kopi lain...